• Zwroty i reklamacje

ZWROT

 

Zwrot w ciągu 14 dni

 

Nie jesteś zadowolony z zakupu? Zwrócimy Ci pieniądze!

Kupiłeś coś w naszym sklepie i nie jesteś zadowolony z zakupu?

Żaden problem. Możesz odesłać do nas produkt w ciągu 14 dni, a my zwrócimy Ci pieniądze.

Zwrot pieniędzy na konto może potrwać do 14 dni.

Jeśli zamówiłeś kilka przedmiotów i zwracasz tylko część to wtedy zwrócimy pieniądze za odesłany produkt.

 

REKLAMACJA
 
Opis procedury reklamacyjnej:
 
1. Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem sklep@profigeo.pl, lub w formie pisemnej na adres Sprzedawcy. 
 
2. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej: 
a) nazwa firmy, 
b) imię i nazwisko, 
c) adres, 
d) adres e-mail Kupującego,
e) datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji,
f)  przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego,
g) opis okoliczności uzasadniający reklamację.
 
Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie. 
 
4. Sprzedający rozpatruje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci.
5. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej.